Rowenta CV7920 Silence AC CV7920 Föhn - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta CV7920 Silence AC CV7920 Föhn op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

priscilla666 02-12-2021

Fijne föhn

Het apparaat is niet stil en zeker niet in de turbo stand (wel stiller dan een normale föhn), daarnaast is het gewicht aan de zware kant en is het jammer dat die bedraad is. Daarentegen een goede föhn met 2 opzetstukken, 3 warmte en blaas standen, een turbo knop en cool air knop. Ik vond het heel fijn dat ik de temperatuur lager kon zetten om haarbeschadiging te voorkomen. De diffuser was ook prettig te gebruiken; groot en in combinatie met de koude lucht zorgde dit voor minder pluis en gezonder haar.
De achter kant van de föhn is los te halen om schoon te maken na verloop van tijd.

Pluspunten

• Stiller dan een gewone föhn
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Zwaar
  • Bedraad

Sanpeet 15-11-2021

Een föhn met alles erop en eraan.

Prima föhn. Lekker lang snoer en 2 opzetstukken. 1 voor gericht föhnen en een diffuser voor mooie krullen en volume. Verschillende warmtestanden en snelheden. 2 extra knoppen, 1 voor een boost en 1 voor koele lucht. Mooi resultaat bij het gebruik van deze föhn. Alleen erg zwaar. Bij langer föhnen ga je het goed merken in je pols.

Pluspunten

• Opzertsukken
  • Lang snoer
  • Stil

Minpunten

• Zwaar

h****@f********* 12-11-2021

Ik heb deze fohn een week in huis om het te testen ,
Ben er zeer tevreden over , krachtige fohn, fijn in gebruik
Er zitten 2 opzetstukken bij , de handleiding is erg beknopt er is niets te vinden over het gebruik van bijv de
Opzetstukken , mooi ontwerp.

Pluspunten

• Krachtig
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Beknopte handleiding

Thy 11-11-2021

Krachtige fohn

Mooie, zwarte en krachtige fohn. Hij doet goed zijn werk. Ik wist niet dat een opzetstukje met een smallere diameter beter kon drogen. Maar deze eigenschap is dus een plus punt voor mij. Er zit een knopje op die je ingedrukt kan houden voor extra krachtig blazen. Iets wat mij tegenvalt is het geluid. Hij hoort extra stil te zijn maar ik merkte helaas geen verschil met andere haar drogers. Ik had geen problemen met de snoerlengte. Opzetstukje diffuser vond ik prettig, het droogt en brengt het haar tegelijkertijd mooi in model. Ik zal dit opzetstukje vaker gaan gebruiken. Ik vindt hem wel iets aan de dure kant.

Pluspunten

• mooi
  • diffuser

Minpunten

• niet stil
  • duur

YvonneJ 03-11-2021

Hele fijne föhn

Ik vind dit een hele fijn föhn. Hij maakt niet zoveel herrie als mijn oude föhn, is makkelijk in gebruik, heeft veel verschillende standen en zorgt ervoor dat je haar niet zo erg beschadigd

Pluspunten

• Stil
  • Verschillende standen
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed voor je haar

LadyEbonyk 26-10-2021

Fijne Föhn

Ik ben in de gelegenheid gesteld om dit product te testen. Hiervoor ben ik heel dankbaar, omdat dit product echt een verschil is met me oude föhn. Na het gebruiken van deze föhn voelt mijn haar veel gezonder en gehydrateerd aan. Mijn krullen blijven langer goed en zacht aan en dit was nooit het geval bij mij. Na 2 dagen zijn mijn krullen meestal al helemaal frizzy en in de klitten wat dit keer niet het geval was. Dit is een goed kwalitatief product.
Zo.... wat ik wel wat minder vindt is dat dit product best zwaar is in de hand en dat het niet zo stil is als wat ik had gedacht. qua geluid verschilt het niet zoveel van met oude föhn. Dus als je verwacht dat je een super stille föhn koopt dat je bijna niks van hoor klopt niet helemaal. Verder heeft het heel veel coole optie en zal je dit product zeker fijn vinden en je haar ook. Ik Raad dit product zeker aan!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Gezonder haar
  • Mooie glans
  • Kwaliteit

Minpunten

• zwaar
  • Niet echt stil

Gravin 24-10-2021

Rowenta föhn

Een föhn is een föhn en kan maar één ding; het haar droog blazen. Makkelijk dan toch zou je zeggen.
Nou nee dus, het blijkt dat zelfs een föhn zich behoorlijk positief kan onderscheiden.
Het is een föhn van degelijk materiaal, ligt goed en stevig in de hand. Hij ziet er erg mooi uit. De standen en warmtes zijn vrij standaard naar mijn weten en werken gewoon goed. De aansluiting van het netsnoer is goed en degelijk met een snoer dat precies goed qua lengte is. En dan het meest belangrijke positieve punt. Het punt waarvan ik eigenlijk dacht, ach wie maakt zich daar nu druk om. Het geluid! Wat is het fijn om een föhn te gebruiken met een laag geluidsniveau. Ik hoef niet meer op te letten hoe laat in de avond het is of dat er niemand nachtdienst heeft. En tijdens het föhnen ben ik zelfs nog aanspreekbaar want ik kan een gesprek gewoon volgen.

Pluspunten

• Degelijk en mooi
  • Geluidsniveau